viernes, 30 de septiembre de 2011

Entrada de Presentació

Hola el meu nom es Carla ,tenc 14 anys i aquesta es la meva entrada de presentació d´Imatge i Expressió de 3º ESO. Aqui posaré tots el mues traballs d´aquesta asignatura. Esper que vos agradi. :)

No hay comentarios:

Publicar un comentario