Carla Ruiz-Olalde( 3ºF)
viernes, 30 de septiembre de 2011
Entrada de Presentació
Hola el meu nom es Carla ,tenc 14 anys i aquesta es la meva entrada de presentació d´Imatge i Expressió de 3º ESO
. Aqui posaré tots el mues traballs d´aquesta asignatura. Esper que vos agradi. :)
No hay comentarios:
Publicar un comentario
Entrada más reciente
Inicio
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario