domingo, 18 de diciembre de 2011
viernes, 2 de diciembre de 2011
viernes, 11 de noviembre de 2011
viernes, 21 de octubre de 2011
viernes, 14 de octubre de 2011
viernes, 30 de septiembre de 2011
Entrada de Presentació
Hola el meu nom es Carla ,tenc 14 anys i aquesta es la meva entrada de presentació d´Imatge i Expressió de 3º ESO. Aqui posaré tots el mues traballs d´aquesta asignatura. Esper que vos agradi. :)
Suscribirse a:
Entradas (Atom)



