viernes, 11 de noviembre de 2011

El treball que més m´ha agradat fins ara

CARLAVATAR!!!

1 comentario:

  1. El to de la pell una mica massa saturat, pero la fusió de la teva cara amb els cabells i les orelles és gairebé perfecta!!

    ResponderEliminar